en vecka har gått


lägger in en bild som togs för ungifär ett år sedan(A)
I helgen har det varit en otroligt skönt med mycket sömn och vara med sina kompisar.
  Men idag började skolan om igen och nu har vi gått i gymnasiet i en vecka.
Hittills så tycker jag allting går prima.
Klassen är underbar och skolan rockar, men det kommer inte dröja länge förän jag blir skoltrött på grund av alla läxor.
Det är alltid de som förstör allting..men jag får nog helt enkelt bara säga "get use to it".
 
Men ska nog gå och sova snart så jag orkar fara till skolan imorron.
Efter skolan blir det nog att dra på stan och köpa nå kläder. 
Trots att jag for till umeå i lördags och storshoppade så är jag endå rik och endå vill ha mer kläder så det blir
nog så. Shoppingberoende? svar ja

Ha det bra 
HOJ!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0