Mitt och idas kalas/fest

jag har glömt och berätta om hur det gick på mitt och idas kalas igår.
Ja, jag kan ju säga direkt att det blev mer lyckad än vad vi hade hoppats på.
Jag ska nog inte berätta allt vad vi gjorde men jag kan berätta lite kortfattat

- alla kom och vi fikade riktigt gott fika som både jag och ida hade gjort själva
- vi öppnade alla presenter som vi fick av alla. (btw det var jätte fina presenter tack så jätte mycket)
- vi anordnade en 5kamps lek där alla skulle göra varsin tävling (sista tävlingen slutade med att julia larsson och sofie badade haha)
- prisutdelning
- vi lekte massa andra lekar som irlänsk julafon,kurragömma m vink,burkas. Riktigt skoj faktiskt
- alla for hem och jag och ida städade och åt av fikat som var kvar.




snygg matilda;)



De här bilderna tog jag från signebrannstrom.blogg.se
mer bilder kommer nog sen men de här får ni nu så enjoy

HOJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0