movienight

De här filmerna såg jag igår kväll med min syster evelina. Alla de här filmerna var riktigt bra och jag råder er till att se dem om ni inte har gjort det. Helt enkelt ett riktigt bra filmtips! Jag hade tänkt sätta ut poäng för vad jag tycker om dessa filmer bara för skoj skull.


Ailce in wonderland var väldigt rolig. När jag var liten såg jag på alice i underlandet i tecknat , men nu när jag har sett båda så tycker jag otecknade är bättre. Man skrattar typ hela tiden i den här filmen. HAHA Den här filmen får en 7/10


Snabba cash var ritkgt spännande fast det är viktigt att följa med i filmen hela tiden för annars kommer man inte fatta nått.
Den här filmen får 5/10

The ugly truth är en bra film också. Den är hur rolig som helst
Jag höll nästan på att ramla av soffan när jag såg den.
Man får se hur män tänker om tjejer och vad de igentligen tycker och sånt. Man blir typ lite smårädd men de värsta är
att det är sant.
Den är iallafall jätterolig så om ni inte har sett den så måste ni göra det.
Den här filmen får den högsta poängen 10/10 för att det var en så snygg kille med i filmen(A)

nu ska jag se om the ugly truth för den är så bra men vi ses pusshej


Kommentarer
Postat av: Matilda

Himla bra filmer dom alla 3, kan bara hålla med! ;)

2010-08-11 @ 20:46:38
URL: http://matildasodergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0