skolan börjar om

i måndags började det jag 1:an på kaplanskolan. Jag var sjukt nervös kan jag säga för jag kände nästan ingen och det var massa nya ansikten som fanns på skolan.
Jag går linjen Teknik inredning och design och det verkar jätte kul iallafall men en hel del matte är det ju men det får man stå ut med och sen så är vi 17 tjejer också.haha Hoppas det inte blir någon fight men det tror jag endå inte.
Hur som helst så har vi gått på skolan i 4 dagar nu och allting börjar känns bättre och bättre varje dag.
Jag tror det kommer bli en rolig klass.

men nu måste jag fortsätta plugga på engelska glosorna som vi har till imorron.

hare gött puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0