sommaren lider mot sitt slut

Då var den här sommaren slut. Sommaren 2010.
Gud vad sorgligt det känns att säga så, jag får nästan tårar i ögonen när jag skriver så men ibland måste man tala  sanning. ja
Trots att jag inte varit på gothia och trots att jag inte har spelat fotboll så känns det endå som att den här sommaren har blivit lyckad.
Det finns många roliga stunder jag skulle kunna sitta och rabbla upp och så finns det en del dåliga också men mer bra.
Jag sitter redan och tänker på dagen då nästa sommarlov börjar och hur varmt det är nästa sommar kommer  att bli.

Men istället för att snacka emo snack så ska jag istället njuta av de sista dagarna och tänka att man kommer uppleva nya saker och nya fina minnen kommer.
10 saker jag har gjort i sommaren 2010:
1  Varit i matildas,julia larssons,julia norens stuga.
2 Fiskat ganska mycket men tyvär inte fått någon stor fångst
3 Varit på tre festivaler: trästocks,stadsfesten,PDOL
4 Sommarjobbat på kyrkholmen
5 Varit i stockholm
6 Badat i en sjö,havet,älven
7 solat massor
8 åkt gummibåt/maddrass
9 shopat en hel del
10 ragga på killar och festa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0