äntligen fredag

Nu har äntligen den här dagen kommit, fredag.
Ända sen i måndags har jag längtat efter denna dag och nu är den här.
Idag så fick vi tillbaks vårat matteprov som vi gjorde förra veckan och så hade vi fysikprov.
Om jag säger så här: båda kunde jag har gjort bättre på det vet jag, men när jag blir nervös och stressad så blir allting bara fel.
Men jag ska försöka anstränga mig mer på vårterminen för den här terminen ser jag mer som en uppvärmning.

Ikväll så tänkte jag igentligen vara med tjejerna från min klass men alla hade andra planer så då blev jag ensam.
Istället så ska jag vara med min syrra och hennes kompis och vi ska se idol, men det blir mysigt.
En riktig tjejkväll helt enkelt och sen så ska jag och eve fara ut och köra bil eftersom hon nyss har tagit körkortet. GRATTIS GUMMAN<3

Ha en bra kväll min söta läsare puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0