dan före dan före doppardan

♥Julen är en väldigt mysig högtid.
Massor av snö som ligger och glittar och att det är mörkt och fint ute.
Jag kan ju säga att kylan får vara en negativ grej, eller en riktigt negativ grej.
Jag hatar kylan och att man fryser hela tiden , men just nu när man börjar känna att julen är nära så känns allting mycket bättre.
Det positiva tar över det negativa.
  Julafton är här i övermorgon och det är svårt att fatta.
Jag längtar efter alla julklappar,julmaten och alla som man umgås med.
Men just nu är det kanske lite stressigt pga julstädning, julbakning och all matlagning.
Det kanske är värt det att slita för allting för det blir ju bra sen på julaftonskvällen.

Idag så har jag och syrran handla de sista julklapparna. Innan vi gick på stan så var jag och fikade på Lilla Marie med brudarna från klassen. Vi pratade , skrattade och åt den godaste chokladkakan som jag någonsin har ätit.
Om jag ska vara ärlig så har jag redan smakat den kakan för några jular sedan men den är verkligen hur god som helst.

Nu ska jag se lite tv är helt slut kommer somna när som helst.
PUSS

Bilderna är tagna från Linns blogg
´
SNYGGA

jättefin julia<3

<3

<3 på denna kaka


Kommentarer
Postat av: Lisa

SV: Jaa det måse vi! Tagga pitehavsbad!! :D <3

2010-12-23 @ 09:31:03
URL: http://tabblagg.blogg.se/
Postat av: Linn

OJ, nu blev det fel det var ju jag linn som skrev... lisa hade haft datorn före mig hahah :D

2010-12-23 @ 09:32:16
URL: http://linnsans.blogg.se/
Postat av: Linn

SV: Jag önskar DIG EMMA en riktigt GOD JUL!!! :D <3

2010-12-23 @ 16:43:50
URL: http://linnsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0