en schockerande fredag

Imorse när jag vaknade så skulle jag gå och duscha men då så upptäckte jag att jag inte kunde tända lampan till badrummet. Det hade helt enkelt gått en säkring i hela huset så jag fick duscha i mörker...
Men mamma fixade det och när hon hade gjort det så såg vi att min katt Wilma låg i en kartong som vi hade gjort i ordning till henne. I den här kartongen så låg inte bara hon där , utan det var också fyra riktigt söta kattungar också som låg där.
Bilder kommer senare men här lite kort fakta om dem iallafall
kattunge 1: en svart ,vit fläckig (tjej)
kattunge 2: en kolsvart (tjej)
kattunge 3: en ljusgrå , vit (kille)
kattunge 4: en svart med vita drag i ansitket (kille)
Kattunge 4 ser exakt likadan ut som en av våra katter som vi har haft tidigare.

Jag hoppas att vi får behålla många kattungar men mamma är lite tveksam på det för de är endå en hel del jobb med att ha så många katter i 12 veckor men vi får väll se.
så här ser en av kattungarna ut fast lite mindre såklart;)
Den här katten är den gulligaste och bästa katten jag vet men hon dog förra året.
R.I.P Inez<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0