fridaynight

För ett tag sen så slutade jag skolan. Vi fick vi tillbaks vårat fysikprov och jag klarade det. Var så himla säker på att jag skulle få IG men det var skönt att det inte var så.
Nu sitter jag vid Tvn och kolla lite på wilmas kattungar.
Ikväll så blir det att se barnfilmer och idol men Hanna,Klara,Julia.
Till den mysiga filmkvällen så ska vi äta BenandJerrys.
Jag vet inte hur länge sen det var jag åt någon benandjerrys sist men jag tror att det var i början av sommaren eller kanske t.o.m senare.
Smaken som jag ska välja har jag bestämt för länge sedan och det blir såkalrt Phishfood.
Den är helt klart godaste och cookie dogh:]

Men nu ska jag fortsätta mitt tv och kattungetittande men ha en bra fredag alla söta

puss♥



Kände mig lite cool i den där posen haha;)


Kommentarer
Postat av: Dewie

Sv: Tack så jätte mycket :)

2010-12-11 @ 11:05:11
URL: http://dewie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0