Harry potter and the deathly hallows

Godkväll allesammans

Just nu sitter jag inlindad i en varm filt i vardagsrummet och tittar på Paradise hotel ( repris).
Ikväll så har jag sett Harry potter and the deathly hallows med ida, emelia och matilda.
Jag har längtat efter att få se den enda sen den kom ut på premiär och nu har jag sett den.
Vad tyckte jag om den? Ja om man säger så här, den var betydligt bättre än vad jag hade trott att den skulle vara.
Jag tycker det var ett bra slut och allting , fast jag fällde én liten tår när det var en som dog men trots det så hade den jätte mycket spänning och humor. Jag kommer inte klara av att vänta tills nästa del kommer på bio.

Om ni inte har sett den , SE DEN!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0