JULLOV<3

NU ÄR DET JULLOV!
Kan inte fatta att den här dagen äntligen är här.
Nu har vi lov och inga läxor eller nånting , bara kunna vara med sina kära vänner och familj,shoppa och ta det lugnt.
Egentligen skulle vi få lov imorron, men mina lärare är så himla coola och schyssta som ger oss lov tidigare.
Ikväll så har jag bara julstädat och fixat,. ska faktiskt snart fortsätta med det, men först så ska jag se lite tv.

Imorgon blir det att fika med mina underbara vänner från klassen, köpa julklappar, fortsätta julstäda och julbaka.
Det ser jag mycket framemot för nu börjar det kännas mer och mer att julen är här.


Har det gött gullungar puss♥


Kommentarer
Postat av: Linnsan

JULLOV!!!! :D <3<3<3<3<33<3<3<3<33<3<3<3<3<3

2010-12-22 @ 20:20:06
URL: http://linnsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0