julshopping umeå

Godmorgon bloggen!
Sitter här helt redo för att fara till Umeå och shoppa julklappar och kläder.
Jag, Min syster, Linnea och mammsen blir det som far så det kommer nog blir skoj.
Eftersom min syster tog körkortet i veckan så vill hon ska klart köra dit oss haha.
Jag hoppas jag hittar mycket snyggt i umeå men det brukar jag göra så jag tror inte jag behöver oroa mig.


Ikväll blir nog att se Harry potter som jag har längtat efter att få se väldigt länge.
Men antingen är det så att den personen jag skulle se med inte har tid eller att den inte orkar.
Eller också så har billjetterna tagit slut men nu hoppas jag verkligen att det blir av.

Ha en bra dag allesammans pusspåer♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0