Lucia 13/12

Jag, mamma och eve håller just nu på att baka lussebullar. ( bilder på bullarna kommer sen)
Jag älskar verkligen julen när familjen håller på med julbak och lyssnar på julmusik.
Allting är så mysigt vid jul , jag vill inte att den ska ta slut.
  Idag så var kaplan och lyssna på lucia i landskyrkan, och det var rikigt fint.
Det är inte förän nu som jag har börjat känna lite julkänsla.
Oftast brukar jag känna av den flera veckor innnan jul men i år var det helt annars.

Men nu ska jag kila iväg och äta sen blir det att baka färdigt lussebullarna och se paradise hotel.

Ha en mysig och härlig Lucia puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så gott med lussebullar. :P Tycker du att det är okej att man även bakar det efter lucia?

2010-12-16 @ 01:18:00
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0