måndag


Förra året så hade brunt hår, som jag hade en kort period. Om jag ska vara ärlig så tyckte jag verkligen om brunfärgen, den är riktigt fin.
Ibland så saknar jag när jag hade brunt hår, men samtidigt så vill jag inte hålla på att färga mellan de färgerna och slita på håret. Jag får helt enkelt nöja mig med mitt blonda hår.


Lägger in en bild på mig och brudarna från våran luciashow förra året.
Vi satt i logen och fixade oss.

SAKNA DEN KVÄLLEN OCH ER<3


Idag var dagen då vi hade nationella prov i matte.
Ja, om jag ska vara riktigt ärlig så har jag verkligen ingen aning om hur det gick.
Jag kan varken säga om det gick dåligt eller bra för det är så svårt att veta.
Får helt enkelt bara hoppas på det bästa och hoppas att det gick bra.

Kan verkligen inte förstå att det är 4 dagar kvar till julafton.
Det är helt ofattbart vad tiden har gått så fort.
Nyss var det typ november och allt.
  Men nu ska jag nog se lite tv och vila en stund.
Ikväll så ska jag plugga på matten och imorron köra järnet på det absolut sista
provet innan vi får julov.
puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0