mina läsglasögon

godkväll mina kära vänner:D

Sitter och räkna lite matte , fysik och lyssnar på musik.
För första gången på jätte länge så använder jag mina läsglasögon som jag fick av mamma och pappa för ett tag sen.
Egentligen så ska jag använda dem varje lektion vi ska räkna eller skriva och så ska jag självklart använda dem hemma också. Men jag har inte använt dem så mycket, varken hemma eller i skolan.
Jag tror jag måste börja ta detta på allvar för det är ju endå viktgt att använda dem.
Det är ganska konstigt tycker jag att trots att jag tycker de är jätte fina öch allt så vill jag endå inte använda dem själv. Det blir som att jag skäms att använda dem.
Jag tycker att väldigt många personer passar i glasögon,men själv så känns det som jag inte passar i något par alls.

Jag tror att det beror på att jag inte är van vid att se mig själv i några glasögon och eftersom jag inte använder dem kanske varje dag så blir det så.

Men nu ska jag använda dem iallafall och fortsätta med mitt pluggandet

Hare gött puss


Utan glasögon



Med glasögon

Kanske inte så jätte stor skillnad men:]

Kommentarer
Postat av: juliaLARSSON!!!!

Jätte fin emma<3

tycker du passar jätte bra!

2010-12-15 @ 15:05:30
Postat av: Juliia

Du var ju jättefin i glasögon ju=)!

2010-12-15 @ 18:10:46
URL: http://anderssonjulias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0