Pitehavsbad

Hej
Igår for jag från skellefteå till piteå för att sova hos min pappa.
Imorse skyndade jag mig för att pappa skulle skjusa upp mig till pitehavsbad.
Brudarna var redan där så det var bara att börja bada. Elins kille och hans kompisar var också där så det var kul att få träffa dom. Elin och daniel är så söta tillsammans:]
Det var hur kul som helst verkligen, eftersom det inte var så mycket folk där så var man nästan först i kön till alla roliga saker.
Elin, Linn och Julia försökte tvinga mig att åka toastolen men jag har lovat mig själv att aldrig åka den.
Har hört så mycket saker om att man gör illa sig och sånt så då vågar man ju inte.
Istället så åkte jag piteälven 1000tals gånger, vatten fallet och åbyälven.
Det var så länge sedan man var där så man har inte tänkt på hur roligt det är där

Vi bestämde att vi skulle fara och bada någon fler gång eftersom det var så roligt idag.

Nu ska jag fortsätta äta min vegitariska wok och bulgur som jag har tillagat och se filmen the box.
Väldigt bra film.

PUSS

Här kommer en bild på pitehavsbad som jag tog från datorn.
Hann inte ta några bilder själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0