plugga fysik...

hej alla läsare!
Har varit väldigt dålig på att uppdatera så jag får ursäkta för det.
Har varit så mycket med prov och massa så har inte haft tid och det är ju tråkigt men nu ska skriva detta inlägg iallafall.
Det har som sagt inte hänt något speciellt i veckan. Har bara varit med min underbara klasskamrater och haft vanliga lektioner.
Just nu så sitter jag och lyssnar musik från spotify och fika lite godfika. Ostkaka med hallonsylt och ett glas vatten blir det. MUMS
Jag har börjat gilla ostkaka ganska nyligen men det är så himla gott. Ni borde verkligen smaka det även fast det kanske inte låter så gott så är det hur gott som helst.

Sen så blir det att plugga fysik hela kvällen fast jag ska se paradise hotel och bonde söker fru så det blir en liten break från pluggandet någon timma haha.
Imorgon så har jag sovmorgon till klockan 10 i 12. Verkligen riktigt skönt då kan man få sova ut för en gångs
skull.
 
Men nu ska jag ta ut min goda ostkaka från ugnen men ni får ha en fortsatt bra kvälll min söta läsare puss♥


Ni får en bild på mig och min ostkaka också även fast den inte syns så bra men endå(A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0