Powerpoint

Sitter på mammas skola och gör klart det sista från min powerpointpresentation.
Jag hoppas verkligen att jag får högt betyg på den här för jag har verkligen suttit i flera timmar och gjort allt arbete så det skulle verkligen inte vara kul om allt arbete bara var förgäves.
  Imorron så är det torsdag och vi har sovmorgon. verkligen jätte skönt att få sova ut.
Det känns verkligen som allting går jätte fort tycker jag, Tänka sig att om cirka två veckor så sluta vi hösterminen och får jullov. Jag längtar verkligen jätte mycket till både julafton och nyår.

Men nu ska jag fortsätta arbeta med min powerpoint och sen så ska jag se "bonde söker fru" på tv4play


Här kommer det lite bilder på från när jag, julia , klara , hanna och Linn var på bio för ett par veckor sen.


jätte söta tjejer, ni är underbara<3<3




Jag älskar de där pappersfiguerna verkligen, det kommer från filmen dumma mej:]
HAHA vi kände oss lite gangster som snodde dem från bion;)

Kommentarer
Postat av: Queen <3

svarar på kommentarer du då?? =) kram

2010-12-09 @ 12:19:12
URL: http://feelia.blogg.se/
Postat av: erika

hoppas för din skull att de inte fanns några videokameror där inne:$

2010-12-09 @ 22:02:52
URL: http://eerikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0