shue

jahapp då var denna skolvecka slut. Gud vad tiden går fort nu känns det so m.
Nyss var det en hel måndad till julafton och tänka sig, den är här nästa fredag.
Det är helt ofattbart.
Idag så har det inte hänt så mycket. Eftersom jag fixade fysikprovet galant för 2 veckor sedan så fick jag sluta klockan 2 istället för klockan 20 i 4. De var de som hade omprov osv som fick sluta då.
Jag och syrran gick lite på stan , kollade på julklappar och köpte ett par mörkblå jeans från carlings.
Nu sitter jag med datorn i knäet och ska börja göra i ordnig middagen.

Ikväll så blir det att vara med Hanna och Klara. Vi ska nog ha lite filmlan och äta nått gott. Så det blir en riktig fredagsmyskväll.

Ha en trevlig kväll allesammans puss på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0