taylor swift + plugg

Sitter här med matteboken och miniräknaren framför mig.
Jag pluggar för fulla huggningar inför nationella provet i matematik A imorron.
Jag hoppas verkligen för allt i världen att jag får det betyg som jag önskar mig.
Alltså typ VG eller högre.
Jag ställer väldigt höga krav på mig själv och om jag inte får det jag vill ha så blir jag jätte besviken på mig själv.
Men som sagt , det är bara att göra provet och verkligen göra sitt bästa. Mer kan man fakitiskt inte göra.
Det är ju ett viktigt prov och allt men ska bevisa att jag kan och vill göra mitt bästa.

Sen så när vi har gjort båda proven så är det jullov och allt. Det ser jag väldigt mycket framemot.
Kommer vara med massa roliga vänner på lovet. Både gamla och nya vänner.

Nu ska jag fortsätta plugga.
Under tiden som jag pluggar så lyssnar jag på massa låtar med Taylor swift, en riktigt bra artist.
Älskar alla hennes låtar verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0