Fredaag

så skönt med sovmorgon,äntligen kan man sova ut och äntligen så är det fredag igen. Har som vanligt längtat att hela veckan ska ta slut. Nu på morgonen har vi musik som är rätt så kul,resten av lektionerna är bara tråkiga.
  Igår så var jag,emelia och matilda och åkte med belgarna i erikslid + några andra från våran skola. Det var jätte kul för vi var helt galna. Det dåliga var väll att att det ganska så kallt men det funkade endå. Men nästa vecka så ska jag dit på friluftdagen och jag hoppas det blir lika kul.

Men ikväll så blir det nog vara med någon kompis (kanske fara till pan om jag orkar) annars så ska jag nog vara hemma och äta godis.

Ska fortsätta göra mig klar nu så jag inte kommmer för sent.

 


Kommentarer
Postat av: ElinStenberg!

Nämen va kul :)

Den senaste gången jag åkte pulka var väl typ just efter jul, då åkte jag med hunden i en mobbad backe,. hahah xD Men annars åker jag typ madrass :)

2010-02-26 @ 12:43:14
URL: http://ehliiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0