Fredag

hejsan alla!
kommer nyss hem från skolan, nu sitter jag hemma och kolla på bloggar msn  osv.  Både idag och igår gjorde jag , emelia och matilda olika musikvideor. Som sagt så har jag inte berätta för er att vi har en del talanger speciellt när det gäller att hitta på låtar ;)
Våran senaste hit heter S.S.S den är rå bra ni måste lyssna på den. ikväll kanske jag lägger in den på bloggen.:]

men ikväll blire att vara med kompisar matilda ska tex fixa min och idas design och header til våra bloggar. För efter det kommer vi börja blogga seriöst. jag måste KÖPA BEN AND JERRYS GLASS :D
så det kanske också bli det ikväll(A)

amen vi ses hare gött puss



<3<3<3
<3<3<3<3<3<3<3<3<3
<3<3<3<3<3<3<3<3 PUSS GLASS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0