My sisters keeper

Igår var jag med matilda och ida
vi såg på filmen my sisters keeper och åt massa godis
seriöst jag har aldrig i hela mitt 15 åriga liv gråtit så mycket. Jag kunde inte sluta gråta det bara rann tårar och det kändes som en stor klump i magen. jag trodde det aldrig fanns såna filmer som man kunde gråta så mycket av och att det finns så hemska sjukdomar och förhållanden till människor i världen. Den där filmen speglar mycket på verklighet och man fick som en inlevelse på hur det skulle vara om man själv var i samma situation som den familjen. Det var nog därför jag , matilda och ida grät så mycket.
NI SKULEL HA SETT SMINKET EFTERÅT , DET VAR UTSMETAT SOM BARA DEN

ETT TIPS SE DEN
DEN ÄR ENDÅ JÄTTE BRA en FILM


Kommentarer
Postat av: Signe

den var jävligt bra, jag såg den igår fyfan vad jag flänna :O <3

2010-02-14 @ 09:56:08
URL: http://signebrannstrom.blogg.se/
Postat av: erika

Jag ska fan se den nuuuuuuuuuuuu:D:D

2010-02-14 @ 16:29:55
URL: http://eerikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0