Pitemål

idag vaknade jag tidigt imorse och delade ut bröd från Whalins för tredje gången,skönt att det snart är över.
Men resten av den här helgen kommer jag att ta det lugnt. Jag sitter här med Evelina bredvid mig och datorn i knäet i tvrummet hos min pappa i Piteå.
Jag och Eve missade bussen så mamma var tvungen att skjusa oss hit. När vi kom fram äntligen var framme så åkte vi direkt
till stan och shoppade massa,massa kläder.(bilder kommer senare)

ikväll ska vi självklart se melodifestivalen och så blir det nog någon bra film. Sen så ska vi äta lite smått och gott till som jag längtar
jätte mycket till det.


ikväll blir det att se meldodifestivalen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0