Tjejkväll!

Kom hem för ett tag sen från emelia. Igår blev det en lång kväll,jag tror att jag somnade vid 5 tiden så det blir nog en tidig kväll ikväll ska berätta litegrann om igår.

Jag,emelia och matilda var hos emelia först och vi förberede för kvällen. Sen när ida,erika och cicci hade kommit åt vi världens godaste mat och till efterrätt blev det chokladdopping,mums. Sen blev det att vi såg melodifestivalen och hade party nere i källaren. När matilda for hem vi 12 så satt alla andra som var kvar och pratade seriöst i flera timmar och när cicci for hem så somnade jag direkt,alltså vid 5 tiden. Nu i morse fick jag veta att emelia,erika och ida hade filmat mig när jag hade somnat och att jag hade sagt massa saker i sömnen men det var lite svårt att höra vad jag sa ibland.

Här kommer lite bilder från kvällen



gulliga tjejer









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0