Torsdag

Idag och igår så hade vi nationella prov i svenska.

igår handlade om läsförståelse och idag var det att man skulle skriva en skrivuppgift. Och det gick ju som det gick men jag tror att det gick hyfsat bra. Vi hade också estet idag .. som alla andra gånger så sög det K*K men det får man leva med för ibland kan det var kul to.

   Hur som helst så har jag tänkt och börja blogga på riktigt och mycket mer seriöasare. Jag lovar er det kommer jag. Dessutom så ska jag ändra men header och design också. Ska fråga nån lite mer teknisk och nån som kan om bloggar mer än jag(A)

men imorron äre helg igen , GUD så skönt. Jag funderar också på vad jag ska hitta på i helgen men det blir nog nått nicit i varje fall:) vara med några dudes men nu ska jag lägga in lite bilder och snart sova , är as trött

 


PUSS ERIKA!:]
Jag vill bara påpeka er om att idag är det exakt ett år sen den här bilden togs
så grattis till det kan man väll säga!=)

Aja hare gött pöss


Kommentarer
Postat av: erika

Fin bild på oss:]Och svart hår hade man också..

Jag måste vara med dig snart emma!

2010-02-14 @ 16:28:23
URL: http://eerikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0