midsommar

Har inte bloggat ett tag pga jag har bott hos min syrra i stan så jag har helt enkelt inte haft tid till att blogga.
Nu i sommar så kanske jag inte kommer att uppdatera så mycket. Mest när jag har tid och när jag inte har så mycket att göra.
Jag tycker att man borde passa på att vara ute i det underbara vädret istället för att sitta en hel dag att uppdatera saker på sin blogg.
De här vädret har vi väntat på väldigt länge och när den äntligen är här ska man passa på att sola och bada och bara njuta.

Nu kommer iallafall lite bilder från midsommar. Jag har inte kunnat lägga in bilder från min egen systemkamera eftersom jag inte har möjlighet men det ska nog bli av i helgen. jag har tagit de här bilderna från mina kompisars bloggar men de är lika fina så det funkar.

Här kommer dem



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0