teknik inredning och design

Igår kollade jag i tidiningen och där stod det vilken linje man hade kommit in på.
I första handsval så valde jag teknik inredning och design på kaplanskolan, jag kom in på den linjen.jippie. Tydligen så är vi 13 personer i klassen , och det är bara tjejer. Jag undrar riktgt hur det ska gå att en klass med bara tjejer ska gå med varann i  3 år. jag är iallafall as peppad på att börjaaa!! :D
Här är min nya klass:
Berglund, Linnéa TEL165

Bränström, Frida TEL165

Forsberg, Emma TEL165

Holmqvist, Maja TEL165

Karlsson, Elin TEL165

Laestander, Elin TEL165

Lundgren, Emma TEL165

Lustig, Jennifer TEL165

Mannberg, Hanna TEL165

Nilsson, Klara TEL165

Schönfeldt, Nikolina TEL165

Stenlund, Frida TEL165

Vikberg, Evelina TEL165

Kommentarer
Postat av: FRIDA

det kommer bli spännande!

2010-07-13 @ 23:07:06
URL: http://fridastenlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0