2 dagar kvar

hejsan! Kom nyss hem från stan och har inhandlat lite saker på stan. Men jag var ganska snål idag eftersom om exakt 2 dagar så sitter jag på tåget med min klass påväg till göteborg. Där kan jag lova er att det blir shopping. Jag ska nästan skriva en inköpningslista för det kan behövas. Jag kan fortfarande inte fatta att om två veckor så har vi sommmarlov och då kommer aldrig våra klass vara våran klass längre. Då går vi alla skilda vägar.
Jag får bara ont i magen bara att tänka på det och man blir också lite tårögd men så är det iallalfall. Men de sista dagarna som vi har kvar i skolan och allting så kommer vi se till att ha de så roligt som möjligt.
TAGGA GÖTEBORG 9G
Här kommer lite bilder på min klass från förra årets skolavslutning och brännbollsturnering
se och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0