bilder från umefärden

Jag glömde berätta att i lördags var jag på en jätte rolig resa till umeå med söder. Eftersom vi jobbade på night flight så fick vi nu som en belöning för allt slit och all tid som vi la ut på det. På umeå resan så fick vi mat , spela lazerdoom , gå på bio , åka fram och tillbaka från umeå och allting nästan gratis. Det är rätt så värt.
Jag var lite snål i umeå också faktiskt, det blev inte så mycket inköp men jag och min syrra köpte ett grönt randigt linne och ett ljusgrått linne med volanger.
Skit snyggt.
Jag var också duktig att hitta ett par jätte fina vita klackiskor som jag ska ha på skolavslutningen.
Den dagen var riktigt skoj
Riktigt snygga bilder på riktigt fina brudar!
Bilderna kommer från ceciliasundqvist.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0