Klassresan till göteborg

Det kanske blir lite konstigt att jag lägger in massa bilder från våran klassresa nu när vi var där för en vecka sedan. Nu när vi hade sommarlov så tänkte jag lägga in dom för nu har jag tid att göra det. Har verkligen haft fullt upp med att ordna allt inför skolavslutningen. Nu när allt är över så ska jag lägga in allting som jag har upplevt med klassen under de här sista två veckorna.
Hur som helst så ska jag nu berätta litegrann om våran klassresa i göteborg.
Onsdag: vi for från skellefteå med tåget mot stockholm och sedan göteborg.
Torsdag: Vi kom till stockholm kvart i 7 på morgonen och tog ett nytt tåg till göteborg. när vi kom till göteborg scheckade vi in på vandrarhemmet kviberg där vi skulle bo och for till stan och shoppa, Universeum.
Fredag: For in  till stan och shoppa lite mer och sedan var på liseberg från klockan 2 till 10 på kvällen. Det regnade asmycket men det var jätte skoj endå.
Lördag: Packade våra väskor, for in till stan. Åkte göteborgshjulet och shoppade därefter. Sedan på eftermiddagen åkte vi hem med tåget dirket till skellefteå.
Söndag: tidigt på morgonen kom vi hem. Alla var trötta för ingen hade typ sovit något. Själv så hade jag sovit 2 timmar.Resan var hur kul som helst och jag kommer aldrig någonsin glömma den och kommer inte heller glömma våran klass. Det finns ingen klass som är bättre än er.
Klass 9G ni äger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0