tisdag 1/6

Idag är det 1 juni.
Det känns riktigt bra eftersom nu är vi inne på månaden då vi får sommarlov och faktiskt så börjar det märkas.
Sommaren är riktigt nära nu med tanke på det underbara vädret vi har och att vi har mindre och mindre lektioner.
Läxorna har däremot inte blivit mindre även om det borde vara väldigt lite läxor nu så har vi endå jätte mycket. Men men nu är det iallafall så. Jag kan bara meddela för alla att jag och min klass åker till göteborg om 8 dagar och jag längtar jätte mycket.
Efter skolan har jag mest legat i solen och solat med min syrra. Jag var så trött så jag somnade i somnade någon timma.
Nu sitter jag och förbereder mig inför ett prov i No och tränar på glosorna i engelska. Ska snart gå och fika och se tv.
Hare gött allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0