Dagens inköp

Under min shoppingrunda i umeå idag så hade jag självklart hittat några riktigt fina saker. Det finns faktiskt mycket mer affärer i umeå och såklart mycket mer kläder att hitta också. Hade jag haft 1000000kroner så skulle jag inte kunna låta bli att köpa nästan hela shoppingcentret,men sånt är livet. Ibland får man inte sina drömmar uppfyllda.
Sen så köpte jag också en liten väska att bara ha en börs eller nånting litet i och så köpte jag en
militärgrön tröja också. jätte fin men har har ingen bild på varken väskan eller tröjan.

(Jag är ledsen för den dåliga kvallan på bilderna)

men här kommer riktigt snygga saker som jag köpte
om ni inte tro mig så kolla själv


Mössa 199:- D&D                             Vita converse 699:- Stadium

 
Vitt linne 99:- MQ                           Randig kofta 159:- Vero moda

 
Begie kofta med knappar 259:- ONLY   Örhängen 79:- Ginatricot
                                                        mina förra örhängen gick sönder


Kommentarer
Postat av: amanda

fint!

2010-03-15 @ 21:22:43
URL: http://colourmix.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Snyggt! Ska nog också införhandla ett par convers och en svea mössa! :)

2010-03-18 @ 14:44:05
URL: http://endagsomlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0