den vanliga oturen.

Igår var jag,juliaL,juliaN,ida och erika och åkte i erkslid backen. Det var mörkt och rätt så isigt men det gick ganska bra endå. Vi for då ner för backen i full fart jag trodde vi skulle dö. Men efter andra åket gjorde jag mig illa i svanskotan. Jag har ingen aning hur det gick till för alllting gick så snabbt men det gjorde då väldigt ont. Sen så gjorde vi upp en eld och senare kom richard och elias och joinade också. Vi gick en så kallad spökstig också och vi var hur rädda som helst. Jag och ida hade också varit och köpt läsk,marshmallows och choklad också som alla åt mumsigt♥

det var en riktig rolig kväll


Det är alltid mysigt med en brasa att värma sig på.

Kommentarer
Postat av: erika

öj lite du tog den bilden frånmig!

2010-03-10 @ 17:12:27
URL: http://eerikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0