erikslid=D

gud så skönt det var med sovmorgon till halv 10. Det är inte varje dag man har det men nu hade vi det iallafall.
  Idag så hade vi friluft dag och jag,emelia,matilda,cicci och julia b.l.a valde att åka pulka i erikslid backen. Först var vi tvugna att till erikslid,sen så skulle vi åka och fika. Jag,matilda,emelia och cicci satte oss under en gran och fika och hade det ganska så trevligt och mysigt. Dessutom så kom det en hel snöras över oss då och då.  Det var hur kul som helst jag satt typ och skratta ett år  efter det.
Självklart så åkte vi också,Jag och cicci var helt galna när vi åkte.(vi slog tom ett record på att åka längst) Sen så slutade vi halv 1.

Efter det så åkte jag,emelia och cicci bob in till stan i full fart. Jag trodde faktiskt vi skulle bli påkörda men det var kul.

Snart så ska jag göra lite läxa som vi har och så ska jag chilla litegrann.


Fotograf: cicci



Kommentarer
Postat av: Anonym

bara bra, sjdå? :)

2010-03-03 @ 18:23:39
URL: http://emeliiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0