färgat håret

Idag på skolan hade vi konditionstest på idrotten och det gick väll sådär.
Jag kunde ha fått bättre men har man inte träna på ungifär ett halvår så är det inte så konstigt att jag får sämre resultat.
Men det gjorde ingenting för jag tar endå inte det så seriöst. 
Jag och cicci slutade lite tidigare från skolan för vi for till salong duo och cicic piercade sig i navlen.
(btw det blev skit snyggt,lägger in en bild senare.)
 Nu så sitter jag här hos cicci och har nyss färgat mitt hår.
Hon gjorde slingor på mig och jag blev jätte nöjd för nu är jag den vanliga blonda emma.
 Cicci du är verkligen bäst på att färga, min älskade bästa frisör. Puss Cicci


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0