Måndag

Då var det måndag igen och ännu en ny skolvecka,tråkigt värre men tur att det är sportlov nästa vecka.
Idag har det varit en ganska normal dag med vanliga lektioner. Men vid lunchtid for jag och emelia på salongduo och emelia piercade sig i naveln. Emelia sa att det inte tog ont iallafall och det var ju bra för jag ska också ta hål i naveln men det blir antingen innan sommaren eller när jag fyller år (alltså i augusti...) men jag är jätte glad för emelias skull puss.

Imorron så är det friluftdag för hela skolan och då ska jag och några girls fara till erikslid och åka. Vi skulle först åka skidor i kobdalis men det orkade vi inte så det blev pulkbacken men det är minst lika roligt. peppa

Smakade ett kex av den nya smaken ballerina kladdkaka. Jag trodde den inte skulle vara så god men den var faktiskt jätte god,köp den. Ni kommer verkligen inte ångra er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

okejj :) fin blogg btw :)

2010-03-01 @ 22:20:15
URL: http://emeliiejohansson.blogg.se/
Postat av: mimmi

hej!

allt bra?

jätte fin blogg:)

kram mimmi!

2010-03-02 @ 18:26:19
URL: http://mmaard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0