sjuk sjuk och återigen sjuk

idag så började jag med att ha No. Redan då kände jag hur mitt huvud ta ont. ifs så har jag haft såna problem ganska länge men nu var det verkligen allvar. Sen så hade vi engelska och då mådde jag inte så bra så jag for hem och lade mig på sängen och somna. Det var ganska skönt. Sen så upptäckte jag att jag hade feber och fick sjukt ont i halsen också så det blev att ligga och vila resten av dagen.

Men vi får väll se hur jag mår imorron om jag far eller inte för jag vill inte riskera att vara sjuk på night flight.

ska nog gå och sova nu







En bild från i fjällen förra året. Saknar hemavan så otroligt mycket
har många fina minnen därifrån

Kommentarer
Postat av: Mathilda

bara bra :) själv ? :)

Haha tack detsamma :)

2010-03-03 @ 22:47:56
URL: http://mathildatyyne.blogg.se/
Postat av: emelie

krya på dej (:

2010-03-03 @ 23:18:44
URL: http://emeliiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0