förskyld.

Efter en hel helg på dreamhack så är jag äntligen hemma igen och kan andas ut.
Känner mig väldigt trött trots att jag har sovit mycket denna natt,men det blir nog endå en tidig kväll ikväll också.
Jag och ida for ganska tidigt från DH.
Vi tyckte det var ganska drygt men istället for vi hem till min syrra och träffa hennes kompisar och sedan for vi till ida och sovde.
Vaknade tidigt denna morgon och vi solade och spelade fotboll med hennes syrra elina. KUL
Nu är jag hemma och ska ta det lugnt. Är så otroligt tät i näsan och ont i halsen. Det förvånar mig inte om det gick virus på DH. Allting där var så risigt så nu kommer säkert många vara sjuka där.
men ska göra ett försök att bli frisk iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0