piteå

Nu är jag tillbaks i piteå. Hälsar på min pappa här
Idag så har dagen gått snabbt. Har knappt hunnit tänka , så är det kväll.
Jag ska för första gången se Twilight new moon, som känns ganska så pinsamt på ett sätt eftersom jag är nästan den enda som inte har sett den. Alla pratar om den snygga killen Taylor och hur snygg mage han har så jag se om det de säger är sant.
Imorgon så ska jag vara lite mer i själva staden piteå och shoppa lite smått. kläderna som finns här är så snygga , mycket snyggare än i hemma i stan faktiskt. Men jag måste också spara lite pengar till göteborg.
Den 9:de far jag och min klass till göteborg på klassresa. Det kommer nog bli jätte skoj och jag hoppas verkligen att jag kommer hem med en stor chokladkaka från Liseberg , men man vet aldrig om det.

Ha en bra kväll iallafall puss


Alla säger att den är bra så nu ska jag se om det stämmer men det tror jag.

Taylor Lautner<3<3<3<3<33<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0