bilder från dagen

hej igen!
Sitter i en mjuk och härligt fotölj i vardagsrummet och skriver lite.
Jag börjar känna mig riktigt trött så jag längtar väldigt mycket efter att få krypa ner i sängen och sova.
Ikväll så har jag och eve tittat på idol och spelat lite dataspel på datorn.
Vi spelade ett spel som nu har blivit vårat favoritspel. Goldminer.
Det är så kul men man blir så otroligt arg när man inte klara levlet.

Men nu kommer jag att somna snart.
Ska springa till sängen dirr!

Lägger in lite bilder från idag då jag och min projektarbete grupp fotade lite.


söt linn<3


Här kommer lite bilder från midsommar och annat smått och gott!







god natt alla söta läsare puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0