emelia och matilda

Hej bloggen!
Vaknade precis det känns typ lite sent att stiga upp så här sent men jag somnade ganska sent igår efter en otroligt rolig kväll med emelia och matilda.
När jag kom till matilda kring 6 tiden så började vi med att äta tacos som vi tillagade. Yummie.
Sen så cyklade vi i kylan till coop och köpte kladdkaka och grädde. ( kanske inte den smalaste maten men).
När vi kom hem efter det så skakade jag som en skallra. Hela jag hade inprincip förfrysit och jag frös i flera timmar efter det.
Vi såg filmen heartbreak hotel som gick på tv , pratade massor och lyssnade på musik.
Jag kom hem från tjejkvällen kring 2 tiden och då var jag själv hemma i huset.
Det är verkligen det läskigaste jag vet men igår var jag så trött så jag gick direkt och la mig och somnade på stuts.

Riktigt rolig tjejkväll med dessa brudar


SÖTT♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0