Gamla bilder

god kväll mina söta läsare!
Sitter på mammas skola och gör en powerpoint presentation som vi har som läxa i datakunskap.
När jag letar efter bilder som jag kan ha till presentationen så letar jag på min underbara blogg efter några passande bilder.
Jag hittar massa gamla bilder från flera år tillbaka och det är ganska kul faktiskt.
Tänkte att jag skulle lägga in några nu på bloggen.

Ha de gött puss

Jag vet inte exakt vilket år allting var men det var mellan år 2006 - 2009

Ida du är så himla fin tjej!  vi skrattar hela tiden och de är det som gör det så skoj  DU ÄR BARA SÅ BÄÄST att det inte går att förklara =)    ikväll ska vi fara på dreamhack









Kommentarer
Postat av: Linnsan

Tack emma! :D

2010-11-22 @ 19:26:15
URL: http://linnsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0