LOOOVEE!!

Sitter och kolla på scoretts hemsida och är så förälskad i alla skor där.
Kan helt enkelt inte sluta titta på alla läckerheta skor som de har.
Det är så synd att alla snygga skor som de har är så dyra. Jag önskar att jag hade 1000000 kr då skulle
jag kunna köpa hela deras collection. Så fort jag går in i den affären och tittar så hittar man alltid ett par skor som
är supersnygga och när man provar dem blir de ännu snyggare.
När man kolla på prislappen så blir det en stor besvikelse.
Då står det typ 1200kr.
Så mycket pengar har då inte jag och man vill inte lägga hela studiebidraget på bara ett par skor.

Men sånt är livet antar jag.

Ígår hittade jag iallafall de här skorna på scorett och jag fick en schock när jag såg att de bara kostade 400:- (399:-)
Jag har alltid velat ha kilklackiskor och har kollat på massor av par men de snygga ligger alltid på 700kr och uppåt.
Men de här var enkla och snygga så jag tror jag ska önska mig dessa eller köpa dem själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0