lördag


De här filmerna hann jag se hemma hos Signe:]

Den här kvällen spenderades med Signe, Ida och Erika.
Vi hade lite filmkväll och fikade gott fika.
Signe hade varit så snäll att baka en kladdkaka åt oss som var riktigt god.
Jag bara måste ha receptet.
Det var bara lite synd att jag kom ganska sent till signe, men jag var tvungen att följa mamma och sätta ett ljus på min mormors och morfars grav eftersom det är allhelgon. Så de hade redan hunnit se en film men det var tur att de hade sparat de bästa till sist. :D
Just nu så sitter jag helt SJÄLV hemma och tittar lite på reprisen av Paradise hotel osv.

Men ha en fortsatt bra kväll allesammans puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0