lördagkväll

hej bloggen
vaknade för ett tag sen och nu ser jag på idol.
igår så var jag med matilda.
vi for på coop och köpte godis och sen for vi hem till matilda och såg på en jätte bra film.
kom inte riktigt ihåg vad den hette men den gick på 4 iallafall.
Senare på kvällen cyklade vi till max för att träffa julia men så blev det att vi åkte till henne istället.
Under den cykelturen så kändes det som att man var död för jag hade ingen känsel någonstans.
Frös verkligen från topp till tå.
Efter det fyllde vi halv matildas badkar med varmt vatten och badade fötterna.
Jag kom hem typ vid halv 3 tiden för att jag somnade hos matilda fast jag lovade henne att inte somna hahah.
  Så såg min lördagkväll ut.

Hoppas ni hade lika roligt som jag hade!
men nu ska jag börja göra lite läxa för vi har ganska mycket läxa.
puss♥



Den här bilden på matilda är jag lite skraj för faktiskt. HAHA
väldigt läskig bild på matilda som hulken!:D

söta tjejer!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0