midnight

Kom hem för ett tag sen från en toppenkväll med några brudar.
Vi hade en liten tjejkväll med film, fototagning , tjejsnack , dans till nanne grönvall och andra bra artister.
Jag tycker det var riktigt roligt , men det var mindre roligt när vi skulle ta oss hem.
Jag , matilda och julia noren gick i den kalla natten, så fruktansvärt kall jag var över hela min kropp från topp till tå.
Hade absolut ingen känsel någonstans eller nånting.
Det kändes verkligen som döden var nära så kallt var det verkligen att gå hem.

Nu sitter jag i köket och lyssnar på rihanna nysate album på spotify.
Ska alldeles strax krypa ner i min varma mysiga säng och sova.
Jag är så trött och slut så jag måste nog göra det nu innan jag somnar framför datorn.

Imorgon ska jag nog fara på stan och köpa lite kläder osv och eftersom det är första advent imorron ( idag) så är det ju skyltsöndag och då är det alltid super mycket folk på stan. Egentligen så hade jag jätte gärna vilja gå på stan osminkad och oduschad men jag vill nog inte skämma ut mig för HELA stan så sminket kommer nog på trots allt.

Men nu ska jag sussa god natt mina superheta läsare puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0