Onsdag

Imorse ville jag verkligen inte fara till skolan.
Jag kände att jag bara ville ligga kvar i sängen och sova hela dagen.
Ibland undrar jag om det är något fel på mig för jag fryser verkligeen jämnt.
 Det är så kallt överallt , både utomhus och inomhus tycker jag.
När jag är hemma har jag typ på mig mina varmaste tröjor och byxor för det är så kallt.
   Direkt på morgonen så for jag,elin och klara ( min projektgrupp) till Skellefteås arkitekt och intervjua honm.
Det är han bla som bestämmer och planera hur skellefteå kommer att se ut framtiden och såna saker. Han har också ritat många av byggnaderna överallt i stan.
Det var väldigt intressant att lyssna på han när han berättade om hur skellefteå såg ut för cirka 50 , 60 år sedan och vad som kommer hända med Skellefteå i framtiden. Jag tror att vårat projektarbete kommer bli riktigt bra eller jag hoppas det iallafall.
 
 Nu ska jag nog dressa på mig min absolut bästa outfit. Dansbyxor och en varm mysig tjocktröja.
Senare ikväll så blir det lite plugg med engelska och svenska och jag får verkligen inte missa PARADISE HOTEL!!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0