Ska det aldrig sluta snöa?

Helt seriöst!
Nu är jag arg på rikigt.
Känns verkligen som jag kommer koka över snart för det kommer fan aldrig sluta snöa.
Idag så hade jag sovmorgon (egentligen), men mammas bil hade gått sönder pga ovädret så jag fick gå hela den långa vägen till skolan. Det är väldigt långt kan jag säga.
Jag tror det är cirka en ½ mil för nu när lejonströmsbron är stängd, så måste man gå igenom hela stan och alltihopa.
Det är ju en väldigt stor omväg för mig, men sånt är livet.
Det skada ju aldrig om man får lite extra motion. förestten så behöver jag det så att jag fick gå idag kan man kanske sätta ett + på istället.
Det dåliga var kanske att jag och Elin kom typ en halvtimma försent till lektionen och det var inte så bra.

Annars så har den här dagen varit riktigt rolig med träteknik och allt.
Imororn kommer det bli ännu roligare för då är det inget annat än FREDAGSMYS och det ser jag eframemot.

Ha en bra dag allesammns puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0