Tisdag

Sitter i vardagsrummet med datorn i knäet och skriver.
Alldeles strax ska jag och min syster laga lite mat och jag ska plugga litegrann innan jag far till ida.
För oss blir det nog att se paradise hotel , som vi loooovee.
Jag brukar typ aldrig vara med någon kompis på veckodagarna men idag så gör jag ett litet undantag.
Jag längtar sjukt mycket till helg just nu för jag vill bara ha sovmorgon och se Harry potter på bio. Det är mitt absoluta mål i helgen.
Alla som har sett den säger att den är asbra och allt så då blir man allt mer taggad på bio.
 
Men nu så ska jag skynda mig och plugga och sen blir det MAAT!!<3

ha det bra puss♥



lägger in en bild på jag och ida 2008
alltid finaste ida<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
RSS 2.0